Главная | Регистрация | Вход | RSSПятница, 03.05.2024, 01:10

Е-щоденник
ЗНО
Нац.-патр.вих.
Меню сайту
Небезпечні знахідк
Досвід гімназії
Атестація гімназії
Главная » 2021 » Сентябрь » 20 » Супервізія педагогічної діяльності
19:41
Супервізія педагогічної діяльності

У  період з 13.09.2021 по 23.09.2021 року була проведена супервізія педагогічної діяльності Носенко Людмили Георгіївни, учителя початкових класів Нікольської гімназії «Софія» Нікольської селищної ради Донецької області

Метою супервізії став професійний та особистісний розвиток педагога; психолого-педагогічний та методичний супровід, професійна підтримка педагогічного працівника закладу освіти, спрямовані на його професійний та особистісний  розвиток, подолання ним власних професійних труднощів та професійних компетентностей відповідно до завдань НУШ.

Це механізм, що допоміг вчителю долати професійні труднощі, протидіяти стресу, запобігати професійному вигоранню та зміцнювати позитивну самооцінку. Супервізія  - процес  підтримки педагога, який підштовхує його до пошуку нових можливостей та професійного планування. Такий педагогічний супровід є ефективним засобом організації професійної освіти вчителя і підвищення якості його фахової діяльності. До того ж, супервізія – це не контроль, а підтримка, за допомогою якої  розкриваються нові потенційні можливості практикуючого вчителя. Супервізор виконував функцію фасилітатора, котрий допомагав налагоджувати педагогіку партнерства всіх учасників освітнього процесу. Відомо, що для впровадження будь-яких змін необхідно забезпечити їх підтримку або навчання. Вчителю, який почав працювати за новим Державним стандартом, вкрай важлива подальша підтримка на своєму робочому місці, що б відповідала індивідуальним потребам педагога.

Саме ці положення та вимоги Концепції «Нова українська школа» і інших нормативно-правових документів були покладені в основу проведення супервізії педагогічної діяльності Носенко Людмили Георгіївни, учителя початкових класів Нікольської гімназії «Софія» Нікольської селищної ради Донецької області, яка має вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «учитель-методист»  та викладає у 4-А класі навчального закладу. Була складена програма та план проведення супервізії, яка передбачала  один цикл (10 академічних годин) та мала певні  етапи проведення:

  • ознайомлення супервізора з результатами самооцінювання педагогічного працівника та вибраними пріоритетами для розвитку;
  • спостереження за діяльністю педагогічного працівника;
  • проведення наставницької бесіди (бесіда з планування та аналізу після спостереження);
  • застосування рекомендацій супервізора  з використанням методів супервізії, у тому числі демонстрації;
  • проведення наставницької бесіди (бесіда з осмислення);
  • підтримка педагогічного працівника у створенні перспективного плану професійного розвитку.

Форма проведення супервізії – індивідуальна. Основними принципами супервізії

стали гуманізм і людиноцентризм, прозорість, об’єктивність, партнерська взаємодія, індивідуальний підхід, прогностичність, рефлективність, надійність і валідність вимірювання результатів супервізії. Домінанта: формування інноваційного стилю  діяльності педагога; створення надійної моделі покращення якості навчання.

Під час супервізії  вчитель  мав  консультації щодо:

  • впровадження ідей і положень Концепції НУШ,
  • реалізації освітніх програм і навчальних планів, організації освітнього середовища,
  • впровадження сучасних методик і технологій навчання,
  • використання інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій,
  • самоосвіти та самовдосконалення, побудови демократичної моделі управління  освітнім процесом у 4 класі НУШ.

У  професійному діалозі було реалізовано дві частини спілкування між педагогом і супервізором – це бесіда з планування і бесіда з осмислення, коли наставник допомагав педагогу спланувати навчальне заняття (урок) і оцінити його ефективність. Процес планування   використовувався як для окремого уроку, так і для підвищення якості викладання протягом усього навчального року. Організація супервізії  передбачала  не тільки певні цикли (ознайомлення, спостереження, підтримку, обговорення-бесіду), а і види (співробітництво, ініціювання, попередження) та функції (розвиваючу, педагогічної підтримки, фасилітативну, корекційну). Таким чином, дії наставника-супервізора допомогли вчителю скласти план подальшого професійного розвитку, який став поштовхом для підвищення якості освіти та педагогічної майстерності вчителя.

              Очікувані результати:

  • подальша підтримка  педагога, яка б відповідала його індивідуальним потребам;
  • підвищення рівня професійної компетентності, методичної майстерності педагога, реалізація  його  творчих ініціатив, інновацій та реальних досягнень;
  • підвищення якості викладання та забезпечення досягнення  таких освітніх   результатів, які  б відповідали розвитку особистості і потребам суспільства.

 

 

 

Просмотров: 310 | Добавил: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Е-School
Захист прав дитини
-->
Поради психолога
Інклюзивна освіта
«Гаряча» лінія
EU портал
Календар
«  Сентябрь 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Пошук
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Copyright Volodarsk-zosh2 © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz