План роботи з профорієнтації на 2020 - 2021 навчальний рік
Мета профорієнтаційної роботи:
Створення умов для формування усвідомленого вибору професії у відповідності зі своїми здібностями, психофізіологічними даними і потребами суспільства.
Формування в учнів знань про організацію виробництва, сучасне обладнання, про основні професії, про їх вимоги до особистості, про шляхи професійної підготовки.
Розвиток інтересу до отримуваної професії, формування в учнів позитивної мотивації до трудової діяльності.
Основні напрямки роботи:
Організаційно-методична робота. Інформаційно-аналітична діяльність.
Навчально-методична робота з педкадрами.
Робота з учнями.
Спільна робота гімназії, районної служби зайнятості населення.
Організація роботи з батьками учнів.
Моніторинг якості профорієнтаційної роботи.
№
з/п
Зміст роботи
Термін
виконання
Відповідальний
1.
Провести екскурсії на підприємства селища, району
протягом
року
Кл.кер.
2.
Провести предметні тижні
жовтень -
квітень
вчителі
3.
Провести бесіди з учнями:
«Професій тисяча – твоя одна»;
«Моя професія – моє майбутнє»;
«Професії моїх батьків»;
«Здоров’я і вибір професії».
Класні години:
«На порозі дорослого життя»;
«Калейдоскоп професій»;
«Професійна відповідність»;
«На шляху до успіху».
Консультації:
«Інтереси, здібності, покликання і вибір професії»;
умови прийому до навчальних закладів;
потреби ринку праці в спеціалістах.
Години спілкування, квести:
«Розмаїття талантів»;
«Де проживає профпридатність?»
Соціологічне опитування:
«Чи вибрав ти професію? Яку?»;
«Щоб отримати професію, спеціальність, що важливіше: гарні знання чи гарні гроші?»
вересень
грудень
лютий
квітень
жовтень
листопад
січень
лютий
вересень
листопад
січень
лютий
лютий
класні керівники
класні керівники
психолог
класні керівники
психолог
4.
Ігри:
«Знавці професій»;
«Всі професії потрібні, всі професії важливі»
Ділова гра
«Біржа»
Вікторини:
«Що, де, коли» про професії;
«Час – гроші».
Захист проектів, презентацій з теми:
«Мій вибір професійної діяльності і реалізація професійного плану»;
«Мої життєві плани, перспективи і можливості» Тренінги:
«Твій професійний маршрут»;
«Стратегії правильного вибору професії»;
«Помилки при виборі професії»
лютий
березень
лютий
травень
протягом року
Психолог
Кл.кер.
Кл.кер.
Кл.кер,
спеціаліст РЦЗ
Психолог
5.
Організація тестування та анкетування учнів з метою виявлення професійної направленості.
протягом
року
Психолог
6.
Психологічні консультації учнів за результатами анкетування і тестування
протягом
року
Психолог
7.
Проведення опитування щодо виявлення проблем учнів з профорієнтації
протягом
року
психолог
8.
Дні професій (зустрічі з представниками різних професій)
протягом
року
Кл. кер.
9.
Організація зустрічей учнів з представниками професійних навчальних закладів (профорієнтаційна співпраця)