А знаєте, що сучасний класний керівник – це справжній партнер учнів і батьків? Сумніваєтесь? Дарма! Бо у нас в «Софії» саме так! І це підтвердилося на семінарі класних керівників «Педагогіка партнерства: вимір «гімназія», «родина». Педагогіка партнерства – напрям педагогіки, що включає в себе систему методів і прийомів виховання і навчання на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Учитель має бути другом, а родина – залучена до побудови освітньої траєкторії дитини. Педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога і дитини, який не відкидає різниці в їхньому життєвому досвіді, знаннях, але передбачає безумовну рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість
Кожен класний керівник розуміє необхідність відповідати сучасним викликам виховного процесу. Змінюються часи, змінюються покоління і класний керівник сьогодні свого роду «вічний учень», та в тому і радість, що є можливість підвищувати професійну майстерність, розвиватися разом з учнями. На практиці ми опрацювали дієві техніки позитивного виховання, протидії боулінгу та цькуванню, роботі з емоціями.
Кожен учитель поклав до своєї професійної скарбнички корисні цікавинки! Дякую за роботу! Ви у нас – найкращі!!!
ЗДВР, Ушмодіна В.М.
|