|
Дата
|
Захід
|
Клас
|
1.
|
Протягом тижня
|
Виставка літератури «Зроби свій вибір»
(районна бібліотека)
|
1-4
5-11
|
«Ми – за здоров’я!»
творча робота (казка, малюнок, колаж, оповідання, ребуси, кросворди, фото, тощо) або колективна робота - стіннівка
|
1-4
|
«Хімічні речовини та моє здоров’я»
творча робота ( казка, вірш, лепбук, колаж, оповідання, фото, тощо)
|
5-7
|
«Хімія навколо нас - цікаве поруч!»
Фото, відео, опис, презентація тощо цікавих дослідів, проведених вдома
|
8-11
|
«Здоровим бути здорово!»
Конкурс флаерів (індивідуально), лепбуків (один від класу)
|
1-11
|
«Чисте довкілля – чисте сумління»
Творча робота, формат – за вибором
|
1-11
|
2.
|
Понеділок
15.02
|
Урок – тренінг: «Безпека спілкування в Інтернеті»
|
5-А, Б
|
Інтелектуальна гра «Неорганічні сполуки та правила безпеки при користуванні ними»»
|
8-А, Б
|
Інтегрований урок – дослідження з біології та хімії: «Нуклеїнові кислоти. Будова ДНК».
|
10-Б
|
Усний журнал «Метали та здоров’я людини»
|
11
|
3
|
Вівторок
16.02
|
Круглий стіл «Значення глюкози в житті людини»
|
10-Б
|
Позакласний захід: «Конструктивне розв’язання конфліктів»
|
6-Б
|
Інтегрований урок - дослідження з хімії та основ здоров”я «Як перевірити якість харчових продуктів в домашніх умовах»
|
10-А
|
Урок - пошук «Спирти – шкода чи користь?»
|
9-А,Б
|
4.
|
Середа
17.02
|
Створення віртуальної стіннівки «Спадкові захворювання людини і хімічні мутагени»
|
9-А
|
Урок – подорож з зоології. «Селфі з улюбленцем» (Правила поводження з домашніми та дикими тваринами).
|
7-А
|
Ділова гра «Протидія фізичному і психічному насиллю. Віктимна поведінка підлітків».
|
8-А,Б.
|
5.
|
П’ятниця
19.02
|
Вікторина: «Що я знаю про свій організм?»
|
6-А
|
Форум здоров’я та краси на тему: « Екологія країни і здоров’я нації»
|
11
|
Позаурочний захід «Шкідливим звичкам скажемо – НІ!»
|
7-Б
|
Урок - гра з хімії та основ здоров’я «Трикутник вогню. Горіння. Дихання».
|
7-А
|