Класне керівництво – одна з найважчих та цікавих сторін роботи педагога. Сьогоднішні реалії підказують нам, що вчитель має йти в ногу із сучасними трендами та брендами! Отже, семінар класних керівників було присвячено темі «Брендування класу: як створити привабливий імідж
класного колективу для навчання та виховання». Що ж таке бренд? Цей термін на сьогодні використовують усі без винятку, асоціюючи його лише з певним продуктом, який виготовляє та чи інша фірма. Насправді ж, «бренд» – значно ширше поняття. Це не продукт або послуга, а її оболонка, не компанія, не річ і не предмет, який ми можемо придбати. Це ціннісні характеристики, думки, асоціації або емоції, які викликає продукт. Бренд – це характеристика продукту, то брендування або брендінг – просування цього бренду, комплекс дій, спрямованих на формування певного іміджу продукту.
Що може стати основою для брендинг-розробки у класі?
- Створення логотипу класу. Завдяки цьому учні підсвідомо об'єднуються в тісний колектив та відчувають свою унікальність. Крім того, логотип дає учням поштовх до творчого розвитку і вчить бути відповідальними.
- Упровадження бренду в життя класу.
- Укладання брендбуку (інструкція для створення бренду: концепція, атрибути, стратегія розвитку і те, на що спрямований бренд).
- Застосування бренду класу у шкільній та позашкільній діяльності.
- Позиціювання класу в навчальному закладі та за його межами.
Саме такі цікаві новинки ми обговорили із класними керівниками, опрацювали практичну частину завдань, спробували себе в уявній ролі учителя-блогера, обравши улюблену соціальну мережу. Прийшли висновку, що нащі учні – найкращі мотиватори рухатися вперед і самовдосконалюватися!
ЗДВР Ушмодіна В.М.
|